Nazismul muzical

cand singura forma de dub pe care o accepti e dub-techno, cea mai ariana forma la care a ajuns dub-ul, cand spiritul hip hop nu te-a prins niciodata decat in variante puternic abstractizate, ca influente in IDM, cand te deranjeaza tot ce are legatura cu jamaica inclusiv remarcile despre meritele istorice ale zonei ca origine a tot ce-i bun in muzica electronica, te strambi, le accepti ca pe daci dar ai prefera sa nu revina cusmele in moda, nu vezi diferenta de valoare intre portul jamaican si portul din mehedinti iar toti adeptii iti par niste folcloristi, te intrebi daca villalobos stie ce face sau e numai un tigan talentat din chile, te simti mai apropiat de swarm computing-ul lui hawtin decat de saracia si ghetto-ul underground resistance, arabii sunt naspa dar iranienii sunt foarte smecheri, berlin-ul iti pare a fi mecca muzicii contemporane care conteaza, minimalul ti se pare kantian si nu poti sa nu remarci ca englezii o ard romantic pana si in dubstep pe care ti l-ai dori mai cerebral, mai blond iar daca asta nu se poate macar fara voci, te deranjeaza ca sunt prea multi negri la londra si asta se simte, argumentul ca onur ozer e turc iti suna valabil, accepti ce vine din franta si anglia desi ti se pare usor derizoriu,doar o reactie vesela la o prea-seriozitate nemteasca etc.

scary shit

Posted in de-dans on January 18th, 2008 by de-dans | 12 Comments

Leave a reply

You must be logged in to post a comment.

Search