Buzz.Ro! Alfred R. – Issues

l_81772bf4734c4701931ac0410c520729

alfred speaking: Ep-ul Issues a fost facut special pentru Plastic City, un label care pentru mine inseamna foarte mult, exprima perfect deep house-ul. Nu stiam cine se ocupa de casa de discuri, asa ca i-am scris pe myspace lui Norman Feller aka Terry Lee Brown Jr. I-a placut, a dat mai departe si am ajuns la sublabelul Daredo Music, Menthol.


Issues

You wanna go down

Posted in buzz.RO on October 30th, 2009 by fresh good minimal | 2 Comments

Quote: Electrochemistry

corti-4

“In the human ear, sound is a mechanical movement of air molecules, bones, fluids and membranes. No such movement can stimulate brain cells to create the sensation of hearing. The brain responds not to vibrations but to electrical-chemical changes like those in a battery. There has to be a transducer, a device similar in purpose to a microphone, for converting mechanical energy into electrical energy. The microphone inside the human head is the microscopic organ of Corti. It is the essential link in the hearing. Outside it is only delicate machinery, inside only electrochemistry”.

Posted in academia on October 29th, 2009 by fresh good minimal | 13 Comments

Delta Funktionen

r198_0_or

Electromagnetic Radiations 2 ep / Ann Aimee / Oct 2009 / try / buy

Delta Funktionen – Deflection

(more…)

Posted in de-dans, download, sets on October 28th, 2009 by de-dans | 4 Comments

Chilling the do!

chill

LWE podcast 33 / 26 oct 2009 / download


“Though their records are some of the most cutting edge stuff coming out these days, Kassem Mosse and Mix Mup are techno atavists. This is easy to guess just from hearing their music: Kassem Mosse’s tracks have the dusty, rough edged feel of an all-analog set-up, while Mix Mup’s material is consistently raw and clangy, with his own New Wave vocals giving it all a charming whiff of throw-back. Of the all the musical sentiments the two producers share, one of the most potent is their longing for a time (namely, the 90’s) when nightclubs provided an outlet for more challenging, un-danceable electronic music. This is the raison d’être behind Chilling the Do, a musical project that combines records, field recordings and mixed media snippets to gleefully antagonistic effect. LWE Podcast 33 offers an exclusive and abridged version of what the duo might unfurl in a nightclub over the course of several hours. It’s dark, campy yet deeply compelling, and as they’ll be the first to admit, not for everyone.” LWE

Kassem Mosse & Mix Mup interview on LWE

Posted in de-dans, download on October 27th, 2009 by de-dans | 0 Comments

Buzz.RO! Nigels

bun


April

Kind Riddim

Last Song

Posted in buzz.RO on October 27th, 2009 by fresh good minimal | 0 Comments

Tama Sumo – Panorama Bar 02

00_va_-_panorama_bar_02__mixed_by_tama_sumo-cd-2009-front

[Ostgut Ton] / 19 octombrie / try / buy

Tama Sumo este unul dintre misterele Panorama Bar, pe care le gasesti in general la pupitru duminica dupa amiaza. La fel de misterios e si mixul, deep house visator, fara top ten tracks de pe beatport, doar muzica de calitate, in cea mai buna forma data de un expert. Surprinde, desigur, vibeul si atmosfera clubului. Lasa-te dus…

(more…)

Posted in download on October 26th, 2009 by fresh good minimal | 2 Comments

Music Like Water

6a00d8341c59be53ef00e55003801f8834-640wi

text by slowforward

Fă un calcul rapid. Cam cât timp îţi ia să găseşti un album, gratuit, pe net? Un minut? Zece? Hai, o oră, dacă e vreun album obscur de electrojazz de prin 1937. Pe iTunes? Nu merge, Romania e încă un mare producător african de banane în viziunea departamentelor de vânzări de la Apple. Să zicem că nu-l downloadezi ilegal. Chiar şi dacă n-ar exista acest fenomen (cu ajutorul vreuneia dintre legile idioate pe care se tot chinuie să le impună la nivel european organismele pro-copyright), poţi găsi destul de rapid o listă de vreo 20-30 de siteuri pe care poţi asculta, gratuit, cam orice-ţi trece prin cap.
Şi aici vine elveţianul Gerd Leonhard cu o afirmaţie şi, pornind de la asta, cu o soluţie. Orice se întâmplă vreodată pe Internet, de la inventarea lui, e numai şi numai o simplă operaţiune de copiere. Biţii nu circulă liberi pe reţea, să-i culegem noi când avem chef, ci e vorba întotdeauna de un schimb între două sau mai multe calculatoare, care se face, evident, prin transfer de informaţie. Ei bine, deja avem o problemă, dacă e să ne luăm după talibanii copyright-ului care vor bani din orice.

Prin 2003, Gerd s-a trezit Nostradamus şi s-a apucat să facă opt predicţii legate de viitorul muzicii. A scris şi o carte, numită evident The Future of Music, împreună cu David Kuzac. Se găseşte de cumpărat aici. Ele sună cam aşa:

–    Muzica va fi ca apa. Ceea ce ar putea însemna că va fi incoloră, inodoră şi insipidă, cam ca muzica dance românească, nici nu îngheaţă sub 0 grade, ca manelistele. Dar nu înseamnă asta, ci înseamnă că „muzica nu va mai fi un produs, ci un serviciu.“ Până de curând, cum o zice chiar Gerd, casele de discuri ştiau că e mai profitabil să vinzi sticla (CD-ul, caseta etc.), decât să vinzi conţinutul. Problema e că acum conţinutul e pe net şi e la fel de accesibil ca apa. Desigur, poţi să plăteşti în continuare pentru ea (cel puţin de când s-a inventat apa plată de la robinet).
–    O plăcintă mai mare, felii mai mici. Actualul sistem va fi erodat de servicii digitale mai ieftine şi mai accesibile. Nu vom mai plăti la bucată, vom plăti accesul, sub forma unui abonament. Se întâmplă deja, pe last.fm sau Spotify. Cu toate acestea, va creşte consumul, datorită accesului mai rapid la informaţie. Cum ar veni, e mai simplu să asculţi un album în momentul în care afli de el, chit că e trecut de miezul nopţii, decât să te duci să-l cauţi la Cărtureşti şi să te alegi doar cu o şaorma de la Dristor.
–    Diversitate şi omniprezenţă. Adică muzica va fi peste tot – acasă, la birou, pe mobil, pe ipod – şi vei putea găsi orice-ţi trece prin cap. Mă rog, cu o condiţie importantă: să existe. De o piesă cu Maria Tănase cântând Metallica nu-ţi face rost nici Steve Jobs, , in schimb de Marina Voica cantand Michael Jackson da, dar aia e alta poveste.
–    Accesul la muzică va înlocui proprietatea. Adio harduri externe de 10 terabiţi. Or să apară siteurile pe care găseşti orice, la un search, şi asculţi cât ai chef.
–    Accesul multipoint va fi un standard. Un fel de dozatoare cu muzică, la metrou, în gară sau în parc, pe principiul ălora cu Coca-Cola de la Romană sau ale celor cu seringi pentru heroinomani de la elveţieni. Evident, wireless, că USB-ul e deja depăşit de situaţie.
–    Go direct. Majoritatea artiştilor vor comunica direct cu fanii, prin intermediul propriilor lor angajaţi care se vor ocupa de promovare, distribuţie şi ce o mai fi nevoie. Rolul caselor de discuri se va diminua.
–    Software-organism de gestiune. Calculul cu hârtia, creionul şi şpaga vor fi înlocuite de tehnici de monitorizare care vor face consumul de muzică să fie cunoscut cât mai în amănunt. Gerd pomenea aici ceva şi de DRM-uri, care şi-au dat obştescul sfârşit, dar, desigur, nimeni nu poate fi perfect (Chuck Norris e doar excepţia care întăreşte regula).
–    Mobile mania. Celularele şi orice dispozitiv wireless vor consuma mai multă muzică decât ar face-o orice site şi orice serviciu peer-to-peer, ever.

(more…)

Posted in copy++ on October 22nd, 2009 by fresh good minimal | 6 Comments

Search